شمع های سوخته

یاد باد آن روزگاران یاد باد

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

 هفته ی دفاع مقدس گرامی باد

واقعا هشت سال دفاع ما مقدس بود.چون تموم بچه های ما از جون مایه گذاشتن و رفتن.

بچه های ما چه جوری جنگیدن؟

اگر از خورشید گرم و سوزان جنوب بپرسی جوابتو میده.

اگر از سرزمین فکه که وقتی واردش میشی یه حس و حال دیگه ای داری بپرسی بهت میگه.

اگه از خاک شلمچه که درون سینه اش خون بچه ها رو داره بپرسی بهت میگه.

از اروند که پر تلاطم بود بپرس.

از نقطه رهایی که شاهد اون همه شجاعت بود بپرس.

از سیم خاردار

از مین بپرس که چه جوری بچه ها شیرجه میزدن تو بغلش.

این بار رفتی منطقه بپرس

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۱۵)

سلام...

از دل براید بر دل بشیند...
لبخند بزن بسیجی!
سلام خداقوت درود بر شما فوق العاده بود
خسته نباشی رزمنده
  • همسفر عشق(ساری)
  • سلام دعا کنید امسال هم قسمتم بشه تابتونم به عنوان خادم الشهدا خدمت کنم
    التماس دعا
    یا حق
    سلام.
    اگه دعوتمون کردن و رفتیم میپرسیم.....
    اما حیف که گوشهای گناهکارمون صدای اونهارو نمیشنوه....
  • چشم انتظار ...
  • سلام دوست عزیز!

    ممنون از حضورتون. خیلی عالی بود.

    امیدوارم در راهی که قدم برداشتین، روز به روز موفق تر باشین. اجرتون با آقا امام زمان

    در پناه مهربون مهربونا ...

    التماس دعاااااااا
  • قطره های آبی
  • سلام
    هفته دفاع مقدس گرامی.
    یاد و خاطره شهدا باقی است اگر چه خیلی ها فراموش کردند که این استقلال که داریم و در اسارت بیگانگان نیستیم از خون همین شهیدان و فداکاریهای جانبازان است .
    یا مهدی
    سلام
    هفته ی دفاع مقدس گرامی باد.انشاالله زیارت مناطق جنگی مجددا قسمت تون بشه
    یاعلی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام

    وب جالبی دارین

    موفق باشین و ادامه دهنده راه شهدا

    تبادل لینک هستیم
    این بار رفتم میپرسم ...
    نه اصلا طلب میکنم!
    از کوی او
    سلام
    پارسال شهدا من گنهکارو دعوت کردنو رفتم.قبلا یک بار دیگم رفته بودم اما پارسال یه چیز دیگه بود.دعا کنید امسال قسمت هممون بشه.
    التماس دعا
    سلام.
    اجرتون باشهدا.
  • مجنون کربلا
  • سلام و خدا قوت ممنونم از حضور گرمتون
    به روزم

    دلم گرفته شهیدان مرا ببرید
    مرا از غربت این خاک تا خدا ببرید
    مرا که خسته ترینم کسی نمیخواهد
    کرم نموده دلم را مگر شما ببرید
  • همسنگر گمنام
  • سلام همسنگر.من هم بابروزم تو این هفته به مناسبت دفاع مقدس.
    دعوت شده اید به ضیافت برادر بسیجی ام علی آقا.منتظر حضور سبزتون و نظر گرمتون هستم.
    یا مهدی(عج) تا مهدی(عج)
  • باز باران
  • کجایید ای شهیدان خدایی
    بلاجویـــان دشــت کربلایی

    کجایید ای سبکبالان عاشق
    پرنده تر ز مرغــــــان هـوایی


    یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی باد.
    یاعلی
    سلام بزرگوار
    شما را لینک کردیم

    اگه گوشه دلتون جایی داشتیم توی قاب وبتون جایی هم به ما بدین
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی