شمع های سوخته

آب میشوی

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ

در رو که باز کردم دیدم خودشه،گفت:خسته نباشید،گفتم:شما خسته نباشید و رفت.

تازه از کربلا اومده،از زمانی که از کربلا اومده آروم تر شده.چهرش اینو نشون میده.

رفتم ورودش رو بزنم با خودم گفتم:کربلا

انگار یه چیزی آتیش بگیره،دلم سوخت

ارباب اگه توفیق زیارت نمیدی لااقل ما رو تو غمت بسوزون،اونقدر که خاکسترت شود.

چه عیبی داره؟    

.

.

.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۷)

سلام دوست خوبم
وب زیبایی داری
خوشحال می شم سری به وبم بزنی به نام
((( به بلندای کوه دماوند ))).
راستی با تبادل لینک چطوری؟؟؟
بای
سلام دوست خوبم
ممنونم که یادگاری گذاشتی
موفق باشی.
بای
  • جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی
  • دوست بزرگوار جناب آزادی
    رسما"از شما دعوت می شود تا در "جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی"شرکت فرمائید.
    مایه مسرت ما خواهد بود اگر به عنوان همکار افتخاری در اجرای این جشنواره همکار ما باشید
    سلام ورحمت
    عیدتون مبارک
    التماس دعای فرج
    سلام علیکم.
    اسعد الله ایامکم.
    عید غدیرتان مبارک.
    خدا هر چه زودتر ان شاء الله توفیق زیارت کربلا بهتون بده.
    التماس دعا
    سلام

    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
    سلام

    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی