شمع های سوخته

چون محرک

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۳۲ ب.ظ

همیشه همه چیز نیاز به یک محرک داره،قانونش رو هم خوندین که میگه تا علت نباشه معلول نیست.خیلی وقته که میخوام این پست رو بزارم ولی هی پشت گوش انداختم و خلاصه دیدن تابلویی که یکی دو روز در میون میبینم باعث شد که.....

تابلو محرکه،فکر خوب باعث میشه که یه پست خوب خلق بشه،شب جمعه دعای کمیل با صدای حاج حسین توی بهشت زهرا اونم قطعه شهدا باعث میشه که موتور رو توی جاده بندازیو بزنی بری بهشت زهرا

دیدن دوباره تصاویر جنگ اونم با اون فضای خاص باعث میشه که بندازی بری موزه دفاع مقدس

بزنی بری تئاتر و........

با وجود این که این همه سال از جنگ گذشته و زمونه تقریبا یک سری آدمای جنگ رو به فراموشی سپرده ولی یه چیزی هست که جوونایی مثل ما رو هنوزم که هنوز است مثل آهن ربا میکشونه به سمت خودش

یه چیزی هست،یه محرک،محرکی که پرتت میکنه به سمت بالا

فقط کافیه یه گاز تازه بدی که بری اون بالا بالاها که به قول معروف راه هزار شب رو یک شبِ رفتی

فقط با یک گاز به اون بالاها برس

اگر خواستی گاز بدی یا نه گازَ رو خیلی وقته دادیُ رسیدی اون بالا ما رو یادت نره

دعا......

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۲:۳۲ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۹)

  • از وبلاگ امام خامنه ای
  • روز و شب مااگر جهنم گردد/شخصیتمان ترور دمادم گردد/مابسیجیانمیگذاریم حتی/یک موزسرخامنه ای کم گردد.

    با سلام از وبلاگ مذهبی/ولایتی امام خامنه ای مزاحم می شوم
    دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم اگر موافق بودید مرا خبر کنید...
    یا علی در پناه حضرت حق http://rahbat.mihanblog.com/
    دعا..دعا...
  • بربال پرواز
  • سلام من همیشه ادم هایی مثل شمارو دعا می کنم. من خیلی دلم واسه شهدا تنگ شده هفته دفاع مقدس یه حال وهوای دیگه ای داره.راستی من هم پست های جدید واسه دفاع مقدس میزارم .خوشحال میشم دیدن کنید.
    التماس دعا
    سلام از وبلاگ دیدن کردم وبلاگ خوبی ساختی امیدوارم وبلاگت هر روز بهتر از دیروزش بشه.
    من از وبلاگت دیدن کردم اگه میشه تو هم از فروشگاه من دیدن کن.خیلی بدی اگه دیدن نکنی!!
    اینم آدرسش:
    http://negarshop.eshopfa.biz
    ممنون میشم یه خرید کوچولو مچلو هم انجام بدی یه خرید کوچولوهااااااا!!!!!
    شاد باشی.بازم بهت سر میزنم
  • شهیدخداکرم
  • سلام
    شما به زیارت دعوت شدید
    کلیک رنجه بفرمایید
  • سید عارفان
  • سلام
  • چشم انتظار ...
  • بســــــــــــــم رب المهــــــــــــــــدی (عج)

    خدایا ما را به همان راهی که راه توست هدایت کن
    راه مستقیمی که ما را به تو می رساند
    و از گمراهی های این دنیا نجات می بخشد
    در این راه دلمان را با نور ایمان و خورشیدهای هدایتگرت روشنایی بخش
    ای مهربان ترین مهربانان

    با سلام خدمت شما بزرگوار
    ممنونم از لطفتون و حضورتون
    عذرخواهی می کنم بابت تاخیری که در جواب به کامنت زیبای شما داشتم
    ان شاء الله همواره موفق باشید
    اجرتون با امام زمان ان شاءالله
    با مطالبی جدید تحت عنوان :

    پاسخی دندان شکن به دشمنان اسلام ( لطفا این خبر را انتشار دهید و )
    آرزویم این است؛ روزی بگویند : شهادتت مبارک ! و
    به بهانه هفته دفاع مقدس و
    دلم تنگ شهیدان است امشب ... و
    تصویر کدام شهید بر دیوار اتاق رهبر انقلاب است؟ + عکس


    منتظر حضور سبز و نورانی شما بزرگوار هستم
    در جوار امام مهربانی ها نایب الزیاره و دعاگو هستم
    در پناه امام زمان باشین ان شاء الله
    التماس دعا
    یا حق
  • آهسته عاشق می شوم
  • مبارک باشه تولد اماممون...
    دنیا دنیا التماس نور
  • سید عارفان
  • سلام
    میلاد امام رضا(ع) برشما مبارک
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی