شمع های سوخته

پاداش

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۹، ۰۳:۳۱ ب.ظ

مردی صبح زود برای عبادت رفت به جای همیشگیش.در راه زمین خورد و لباساش کثیف شد.سریع به خونه برگشت و لباساشو تمیز کرد و دوباره راهی شد اما دوباره همون جا زمین خورد.دوباره برگشت و لباساشو تمیز کرد و دوباره راهی شد.در راه شخصی چراغ بدست رو دید.وقتی به هم رسیدن مرد چراغ بدست گفت در راه عبادتگاه دیدمت که چند دفعه زمین خوردی.با هم به سمت عبادتگاه راهی شدن.وقتی به عبادتگاه رسیدن مرد اولی به شخص چراغ بدست گفت که با او وارد عبادتگاه بشه.با خودداری اون مرد روبه بر شد.وقتی دلیلش رو پرسید مرد گفت من شیطان هستم وقتی تو رو در راه عبادتگاه دیدم باعث زمین خوردنت شدم.زمانی که به خونه برگشتی لباساتو تمیز کردی و راهی شدی خدا گناهاتو بخشید.وقتی بار دوم هم این اتفاق برای تو افتاد خدا گناهای خانوادتو بخشید.برای بار سوم ترسیدم که بزنمت زمین و خدا گناهای دهکدتو ببخشه برای همین چراغی برات آوردم تا تو رو به سلامت برسونم.

گاهی وقتا نمیدونیم خدا چه پاداشی برای انجام دادن یک کاری برامون در نظر گرفته.کارامونو مخصوصا کارای خوبمونو عقب نندازیم یا حتی اونارو سریعتر انجام بدیم.

                                                                                هشت بهشت

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۹، ۰۳:۳۱ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۳۰)

سلام.
دوستان عزیزی چندین باری خواستند ما از دیگر شبکه ها هم خبربدیم ما هم گفتیم به روی چشم.
منتظر نظرتون هستم.
در کل پیشنهادی بود خوشحال میشم.
مریم
سلام!چقدر قشنگ بود!واقع قشنگ بود!
  • لاله های زهرا
  • با سلام
    مطلبتون جالب بود...
    گاه فکر می کنیم آنقدر گرفتاریم برای خدا وقت نداریم حال آنکه چون برای خدا وقت نداریم گرفتاریم...
    دعا...
  • باز باران
  • برادر جان سلیمان زمانی...
    چرا انگشت وانگشتر نداری...؟

    خاتم سلیمان ربوده شد ...
    و انگشتش بریده ...
    یا حسین! به راستی تو سلیمان زمان بودی!


    ان شاالله کربلا
    یاحسین
    سلام
    خیلی قشسنگ بود.
    ممنون از خبرتون
  • سرباز سید علی
  • سلام

    شلمچه خلاصه عشق است و قطعه ای از بهشت ، شلمچه ، آینه ایست که تمام جبهه با خاکهای سرخش در آن می درخشد. و دریچه آسمانی است که از آن بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت میوزد.

    یازهرا........التماس دعا
    چقدر خوبه گه ما هم وقتی این اتفاق برامو میفته با این دید نگاه کنیم به مسئله که خدا می خواد اجرمون بیشتر بشه و بهمون پاداش بزرگی بده نه اینکه بگیم "نه! اینگار قسمت نیست ما امروز نمازمونو جماعت بخونیم!" بعدم با خدا اتمام حجت می کنیم که: "خدایا ببین، خودت نخواستی ها!!!!!!!!!!!!!"
    کاش اینجوری باشیم.
    التماس دعا
  • همسفر عشق
  • سلام خیلی قشنگ و زیبا بود
    به نام خدایی که جان آفرید/مرا بهر گفتن زبان آفرید

    آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
    ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
    ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
    ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
    ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
    ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
    ´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
    ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
    ´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
    ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
    ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
    ´´,***/*)¨*¨¨,¨*
    ´)*/*)*)*¨¨*
    /**)**¨¨“\\)\\)
    */*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
    “,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
    این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
    منتظرم
  • لاله های زهرا
  • با سلام/خدا قوت
    ...گفتم:"باشه... عیبی ندارد ، ولی من فکر می کردم شما تا اسم حضرت زهرا(س) بیاد ، غوغا می کنید. اعتقادم بر این بود که در برابر اسم حضرت زهرا(س) از خودتان واکنش نشان می دهید"
    به روزم...تشریف...
    راستی لینکشدید...
    کاش می شد منهم جنوبی شوم کاش...
  • ×آشنای غریب×
  • سلام دوست گرامی بامطالب جدید به روزم
    سلام
    بسیار زیبا بود,انشاالله از ناامیدکنندگان شیطان باشید
    یاعلی
    ما آپیم میاید؟
    ........♥#########♥
    .....♥#############♥
    ...♥###############♥
    ..♥#################♥..................♥###♥
    ..♥##################♥..........♥#########♥
    ....♥#################♥......♥#############♥
    .......♥################♥..♥###############♥
    .........♥################♥################♥
    ...........♥###############################♥
    ..............♥############################♥
    ................♥#########################♥
    ..................♥######################♥
    ....................♥###################♥
    ......................♥#################♥
    ........................♥##############♥
    ...........................♥###########♥
    .............................♥#########♥
    .......آپم...................♥#######♥
    .................................♥#####♥
    ...................................♥###♥
    .....................................♥#♥
    ..♥……………………………
    آپیم نمیاید؟
    سلام خدا قوت...
    با یه مداحی در مورد امام زمان که بسیار زیباست بروزم(دلم به حال دلم سوخت)
    یا علی مدد
    التماس دعا
    سلام.
    ببخشید بازم رفته بودم مسافرت.
    من همواره از وبتون استفاده می کنم.
    دیشب سی ان ان در مورد افزایش جمعیت مسلمانان خبر پخش کرد که تا سال 2030 ....
    خب منتظر حضور گرمتون هستم.
    مریم
    سلام.
    ببخشید بازم رفته بودم مسافرت.
    من همواره از وبتون استفاده می کنم.
    دیشب سی ان ان در مورد افزایش جمعیت مسلمانان خبر پخش کرد که تا سال 2030 ....
    خب منتظر حضور گرمتون هستم.
    مریم
    سلام دوست عزیز
    واقعا خیلی قشنگ بود
    دستت درد نکنه
    التماس دعا
    به روزم
    سلام خدا قوت...
    بروزم منتظر حضورتون هستم
    یا علی
    ای مدینه!

    اینک تو و این سکوت مُصحف!

    اینک تو و این غم مضاعف! ای شهر نشسته در غم یار!

    با رفتن آفتاب مگذار! از خاطره‏ها رود حضورش! آیینه حق نمای نورش!



    سیاه پوش بیست و هشتمین روز صفر، شانه به شانه آسمان فشرده در ابر مدینه مى گرییم.

    رحلت خاتم مهربانى و عشق! پیامبر اعظم (ص)، و شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبى علیه السلام ، تسلیت می گوییم.

    ان شاالله مدینه
    یاعلی
    ای مدینه!

    اینک تو و این سکوت مُصحف!

    اینک تو و این غم مضاعف! ای شهر نشسته در غم یار!

    با رفتن آفتاب مگذار! از خاطره‏ها رود حضورش! آیینه حق نمای نورش!



    سیاه پوش بیست و هشتمین روز صفر، شانه به شانه آسمان فشرده در ابر مدینه مى گرییم.

    رحلت خاتم مهربانى و عشق! پیامبر اعظم (ص)، و شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبى علیه السلام ، تسلیت می گوییم.

    ان شاالله مدینه
    یاعلی
    پیشنهاد می کنم یه پروایل برای وبلاگتون در نظر بگیرین.
    سلام چرا آپ نمی شید؟
  • تسنیم گرافیک
  • گزارش تصویری از نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین امام خامنه ای
    سلام علیکم
    ایام دهه فجر را تبریک عرض می کنم

    مطلبی با عنوان "ایمان به ولایت فقیه شرط دارد" نوشتم
    اگر وقت کردید تشریف بیارید خوشحال میشم.
    التماس دعا
    سلام.
    جاتون خالی ی هفته ای مشهد بودم.
    دلم برا وبو و همتون تنگید.
    این روزها مبارک.
    خبر جدید شد خودم خبرتون می کنم.
    مستدام.
    مریم
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی