شمع های سوخته

واقعا شدنیه

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ

من میخوام بگم که چرا توی کشور ما کار فرهنگی نمیشه؟واقعا چرا؟به نظر شما اگه کار فرهنگی میشد لازم به اجرا کردن این طرح بود؟نه اصلا لازم نبود.یکی از بچه ها تعریف میکرد میگفت:یک روز قبل از روزی که این طرح شدت پیدا کنه یه دختری رو از مو گرفته بودن و روی زمین میکشیدن.خوب این کار درسته؟ما باید جواب سوالایی رو که برامون درست میشه رو بدونیم یا نه؟به قول یه نفر وقتی جنگ شد همه رفتن جنگ و قلما رو زمین گذاشتن نمیخوام بگم نباید میرفتن جنگ اتفاقا باید میرفتن حرفم اینه که اون کسی که توان جنگیدن نداشت چی کار کرد؟ترسید و رفت خارج.

میدونید ما از کجا داریم ضربه میخوریم از اونجایی که مدیرای فرهنگی ما یا کار فرهنگی بلد نیستن یا نه میدونن کار فرهنگی چیه مدیریت ندارن.خب حالا تکلیف فرهنگ که همه چیز یه کشور چیه که افتاده دست یه عده مدیرای نا بلد.

میدونید چیه؟ تقصیر خودمونم هست.اسرائیلیه میره فیلم ۳۰۰ قسمت ۲ میسازه.نمیدونم ماهواره میره برنامه ی پارازیت میسازه اون وقت ما میریم طنز میسازیم که فقط و فقط هدف اون برنامه اینه که مردم بخندن.توی برنامه ی پارازیت فکر میکنن گوشای مردم درازه,نمیدونم به آقا توهین میکنن و خیلی کارای دیگه که منو تو وقتی میشینیم ونگاه میکنیم میگیم ای فولان فولان شده ها اینم وضع مملکت داریتونه که میشه همون فتنه 88.

خداییش چند تا وبلاگ دیدید که الان یه کمکی به این وضع کرده باشه.وبلاگا یا سیاسین یا طنز که دوباره سیاسی میشه یا عشق و عاشقی.چند تا؟

باور کنین اگه اون روحانیه اگه اون بابایی که پسرش فراریه اگه اون معلمه میدونست چه جوری با جوون امروز برخورد کنه این جوری نمیشد.الان یا دخترای ما فرار میکنن میرن دبی یا پسرای ما فرار میکنن میرن توی پارتی ها و بیدین میشنو میزنن تو جاده خاکی یا میرن دنبال چیز کلک بازی خودشون که آخرشم گوشه ی خیابون پیداش میکنی که از کشیدن مواد مرده.

این حرفا جای فکر کردن نداره؟

خداییش میخوام نظرتونو بگین.هرچی که هست بگین.موافق یا مخالف

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۱۰)

آخه ........

من رشته تحصیلیم مدیریت فرهنگی هنریه
خیلی خوبه کار فرهنگی بشه من که موافقم
با فرهنگی ها نه با زور و تزویر و دروغ....
حرفاتونو تاحدودی قبول دارم
این موضوع جای بحث زیادی داره
  • منتظران ظهور
  • سلام خیلی عالی بود ممنون با مطلب(سلام بر ماه ضیافت الهی)بروزم و منتظر نظرات سازنده شما هستم پیشاپیش ماه مهمانی خدا بر شما مبارک باد
    سلام
    خدا قوت
    به روزم و منتظر حضورتون
    التماس دعا
    یا علی با سید علی
    با تمامی نوشته های شما موافقم . نبود مدیر خوب و کاربلد در خیلی از قسمتها . > چاره چیه داداش کار از یه جای دیگه میلنگه من خودم از دسته آدمهایی هستم که میگم باید از روی تعصب سخن نگیم باید با کار انجام دادن و کارو به متخصصش دادن کارها رو انجام داد تا پیشرفت کرد به نتیجه رسید . اللهم العجل الولیک الفرج
  • چشم انتظار ...
  • بســــــــــــــــــــــم رب المهـــــــــــــــــــــــــــدی

    !سلام دوست گرامی

    ممنونم از حضور گرم و لطفتون
    بخاطر تاخیر در جواب به کامنت زیبای شما عذرخواهی می کنم
    مطالبتون مثل همیشه عالی و بسیار مفیده.
    بعد از مدتها برگشتم
    منتظر نگاه گرمتون هستم
    اینجا در جوار امام مهربونی ها نایب الزیاره و دعاگو هستم
    این شبهای عزیز من و همسرم رو از دعای خیرتون فراموش نکنین

    در پناه امام زمان باشین ان شاء الله
    التماس دعاااااااااااااا
    به نام خدای خطاپوش
    صوم و صیام مقبول
    سلام
    یه پست زدم
    حتما بخونید
    آخه ترسیدم فردا یقمو بگیرن
    کسی هم نگیره
    وجدانم میگیره
    دعامون کنید
    یاحق
    امشب سر مهربان نخلی خم شد...
    در کیسه نان به جای خرما غم شد...
    در کنج خرابه ها زنی شیون کرد...
    همبازی کودکان کوفه کم شد... .. " ملتمس دعا "
    سلام تا حد خیلی زیادی موافقم
    من یکی که یکی از ترسای بزرگم از روز قیامت اینه که یقمونو بگیرن بگن اینقد هی تو قران و هی تو کلام امامان معصوم و اینور و اونور گفتیم امر به معروف و نهی از منکر، چرا به وظیفتون عمل نکردین!!!! می ترسم ما هم با این سکوتمون تو گناهان وقیحانه ی بعضی انسان نماها که انسانیت رو زیر سوال می برن، شریک بشیم. خدا یا خودت کمکمون کن! اللهم عجل لولیک الفرج
  • ســربازجـنگ نــرم
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگتون رو دیدم قابل تحسینه
    وقت کردی یه سر به ما بزن
    منتظر حضور گرمتون هستم
    راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟
    اگه موافق بودی منو با اسم ســربازجـنگ نــرم لینک کن وبعدش خبرم کن تا منم شما رو لینک کنم
    انشاالله در آینده بیشتر با هم آشنا خواهیم شد
    یازینب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی