شمع های سوخته

مکاشفه

سه شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۰، ۰۹:۳۳ ق.ظ

حتما غلامحسین برونسی رو میشناسید.همون مردی که فرماندهی تیپ جوادالائمه رو به عهده داشت.بهتون پیشنهاد میکنم کتاب خاکهای نرم کوشک رو بخونید.وقتی داشتم این کتابو میخوندم رسیدم به یکی از داستاناش.توی این داستانی که خوندم به همه ی شخصیت این بزرگوار پی بردم.خیلی آدم عجیبی بوده.البته این داستانی که الان براتون گذاشتم یکی دیگست.

قضیه از اینجا شروع میشه که:

خودش میگفت داشتیم مهمات رو میذاشتیم توی جعبه های مخصوص خودش که یک دفعه چشمم به یه خانوم محجبه ای افتاد که اونم داشت مهمات رو توی جعبه میذاشت.توجهی نکردم اصلا حواسم نبود که توی اون منطقه ای که ما بودیم ورود خانوم ها ممنوع بود.اما بعد از مدتی دیدم که بچه ها خیلی عادی از کنار این خانوم رد میشن انگار که این خانوم رو نمیبینن.

رفتم جلو با احترام گفتم:خانونم تا وقتی ما هستیم شما نباید کار کنید که.یه دفعه اون خانوم قد راست کرد و گفت:مگه شماها تو راه برادرم نمیجنگید.

خیلی زود فهمیدم اشک تو چشمام جمع شد و خدا رو شکر کردم.

ایشون فرمودن هر کسی که با ما باشه ما هم کمکش میکنیم.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۰، ۰۹:۳۳ ق.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۷)

سلام
هر چند کتاب رو چند بار خوندم، اما تازگی داره برام.
تو کتابای جناب عاکف، خاک های نرم کوشک واقعا عجیبه.
کتاب کار بزرگی نکرده
شهید برونسی انسان عجیبی بوده.
تعریف حضرت آقا که همیشه پشت کتاب چاپش می کنن، درباره ی شهید برونسیه و خیلی جذاب.
ممنون از خبر تون.
موفق باشید
سلام
زیبا بود
سلام
ولادت با سعادت بانوی گرامی عالم حضرت زینب کبری (س) و همچنین سال نو بر شما مبارک باد
بسیار زیبا بود,خوش به سعادتشان
اجرتون با حضرت زهرا (س)
یاعلی
  • ×آشنای غریب×
  • باسلام
    با مطالب وعکس راجع به کشتار وحشیانه شیعیان بحرین به روزم.
    برا پیروزی هر چه سریعتر شیعیان مظلوم بحرین3صلوات لطف بفرمایید
    مثل همیشه عالی و زیبا نوشتی برادر
    التماس دعا
    سلام ... ممنون از حضورتون

    شهید برونسی شخصیت نمونه ای بودند که باید برای همه ی ما الگو بشود...
  • دلم صید توشد صیاد
  • شهدا یک نظری بر من دل خسته کنید.

    دوست گرامی تلاشتون ستودنی ست.

    منتظر حضورتان هستم.

    یاعلی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی