شمع های سوخته

معرفی

سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۷:۱۵ ق.ظ
خلاصه ی داستان اینجوریه که یک روز یک خوک پیر به نام میجر که همون(مارکس)است حیوانات مزرعه را جمع میکند و به آنها میگوید که باید اوضاع را تغییر داده و مزرعه را خود آنها اداره کنند.خلاصه صاحب مزرعه(آقای جونز)را بیرون میکنند و خودشون میشن آقای خودشون.انقلاب رو خوک ها اداره میکنند چون باهوش تر از همه بودند.میجر پیر میمیره.تازه تمام جنگ ها و اختلافات داخلی از اینجا شروع میشه.همون خوک هایی که گفتم انقلاب رو اداره میکنن دو خوک بودند که اسم اونها اسنوبال و ناپلئون بود.ناپلئون (استالین)به کمک چند سگ وحشی که همون پلیس مخفی روسیه است اسنوبال را که بدل از تروتسکی است را از مزرعه بیرون میکند و یک حکومت ظالمانه مثل حکومت تزار تشکیل میدهد فقط فرقش این بود که در اون مزرعه آدمی وجود نداشت،تمام کارها رو خودشون انجام میدادن.این انقلاب روی هفت فرمانی که همون اول خوک ها تنظیم کرده بودن اداره میشد.اما از زمانی که ناپلئون حکومت خودشو شروع کرد این هفت فرمان یکی پس از دیگری نقض میشد حتی گاهی اوقات برای توجیه کارهاش اونها رو تغییر میداد.آخرشم ناپلئون با انسان ها که دشمن حیوانات تلقی میشدند پیمانی،که برای تمام حیوانات مزرعه حکم مرگ و اون چیزی که قبل از انقلاب انتظار میرفت بسته میشود.
یک سوال:الان چه کشورهایی رو سراغ دارید که آخر و عاقبتشون مثل این انقلاب حیوانات شده یا میخواد بشه؟
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۷:۱۵ ق.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۸)

سلام
ولا چه عرض کنم!!!!!!!!!!!!
خدا کمکمون کنه مملکت ما نباشه که ان شا الله به لطف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نیست هم!
بسم رب الحسین
سلام... خیلی وبلاگ قشنگی دارین
آپم
یه سر بزنین...
خوشحال میشم
یاعلی
سلام ...!
یه سری به من بزن /مطلب خوب و مفیدی بود استفاده کردم.نتظر حضور گرمتون هستم.
التماس دعا
در مورد این کتاب قبلا هم شنیدم فکر کنم همین کتابه
یکی از دوستان که اهل عراق بود تعریف می کرد که در زمان صدام این کتاب به عربی منتشر شد بعد از مدتی نیرو های بعثی صدام این کتاب رو از تو بازار جمع کردند
اگه تاریخ عراق رو بخونیم چگونگی روی کار امدن حزب بعث مثل روی کار امدن خوک ها بر حیوانات این داستان بود
  • خادم الشهدا
  • سلام
    وبلاگ قشنگی داری
    ایشا الله شهید بشی
    من با افتخار لینکت کردم تو هم اگه خواستی منو به اسم خاکیان خط شکن لیکم کن
    http://khakian-khatshekan.blogfa.com
    و سلامی دوباره به همه ی کسایی که این نظرو می خونند
    اگه لینکم کنند منم لیکشون میکنم
    برای شادی روح شهدا و امام شهدا و ظهور امام زمان 3 صلوات
  • ســربازجـنگ نــرم
  • سلام بر شما دوست سایبری عزیز
    با مطلب " قهرمان یعنی این " به روزم
    منتظر حضور پر مهر و ارسال نظرات زیبای شما هستم
    لطف فرموده و در نظر سنجی ما نیز شرکت کنید
    خداوند یار و یاورتان
    یازینب
  • ســربازجـنگ نــرم◄◄
  • سلام بر شما دوست عزیز
    با مطلب "فراماسونری از خیال تا واقعیت " به روزم
    آیا به وجود فراماسونری اعتقاد دارید؟خوشحال میشم اگه نظر خودتون رو اعلام
    کنید..
    منتظر حضور پر مهر و ارسال نظرات زیبای شما هستم
    خداوند یار و یاورتان
    یازینب


    در صورت امکان عنوان وبلاگ مارا با ســربازجـنگ نــرم◄◄ جایگزین کنید
    باتشکر
  • خادم الشهدا ( خاکیان خط شکن)
  • سلام
    در یک کلام زیبا بود

    اگه اشتباه نکنم این خاطره از یک شهید هستش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی