شمع های سوخته

دیگه خسته شدم

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ

                 

خدایا دیگه خسته شدم 

خسته شدم از این همه گناه

خسته شدم از پس تو قنوتام گفتم استغفرالله

خسته شدم از اینکه هر روز تو نمازم حاجتمو خواستم

خسته شدم از اینکه دیگه کسی جوابمو نمیده

خسته شدم از اینکه هی صدات زدم ولی جوابی نشنیدم

خسته شدم از اینکه تا یه ذره جون گرفتم شیطون اومد زمینم زد

خسته شدم به خودت قسم خسته شدم                                    

خسته شدم ازاینکه هی رفتم سر قبر شهدا ازشون ...... خواستم       

                           تو رو به امام حسین یکی جوابمو بده

                           خدایا نمیگم عاشقتم ولی عاشقم کن

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۲۹)

  • رستاخیز جان
  • هین مگو ما را بر آن در بار نیست
    با کریمان کارها دشوار نیست
    اللهم ارزقنا شهاده...
  • مکتب الشهداء
  • بسم الله
    سلام
    ادعونی استجب لکم***بخوانید مرا تا اجابت کنم شمارا***
    آفت عاشقی نه از سر ماست
    این بلا خود ز انبیا بر خاست
  • قلم دانش آموز
  • سلام و خسته نباشید.
    ممنون از شما.

    بنده هم گل وجودتان را در گلدان خانه ی خویش کاشتم... امید است هر از مدتی خارهای اطرافش را مواظبت کنید... هر چند قابل تحمل نیستند...

    ما رو هم دعا ...
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    یا مهدی ادرکنی (عج).
    یا علی مدد.
  • قطره های آبی
  • سلام
    تشکر خبرم کردید.
    نوشته پر دردی بود . واقعا که این شیطان چه ها که نمی کند.
    همه خسته اند و انتظار ها طولانی شده برای آمدن منجی عالم. خدا کند
    هر چه زودتر اجازت ظهور یابد که با آمدنش تمام غمهای عالم به شادی تیبدیل خواهد شد.
    به امید آن روز بزرگ
    اللهم عجل لولیک الفرج
    خسته نباشیدخسته دشمنه
    موفق و موید باشید
    یا علی
    سلام
    واقعا حرف دلمونو نوشتید خدایا خودت کمکمون کن.انشاا... شهدا خودشون دستمونو بگیرن.جالب بود خیلی.
    ممنون از اینکه به وبم سر زدید.
    موفق باشید التماس دعا.
    از خدا شرمنده ام که منم همصدا بشم بگم خسته شدم
    چون خودم خوب می دونم که: از ماست که بر ماست
    شاید واقعا (خودمو می گم) لیاقتمونو تو اجابت خواستمون نشون نمی دیم
    شایدم واقعا از ته دل منظورم از ته ته دله شاید از اعماق وجود باور نداریم که خدا می تونه و باید حاجتمونو بده شاید رگه هایی از شرک خفی تو قلبمونه! (اینو واقعا راجع به خودم گفتم چون دیگه دعاهام بیشتر تبدیل به نا امیدی شده البته هیچ وقت یادم نمی ره که در نا امیدی بسی امید است ... بالاخره معجزه هم شاید یه روز برای ما اتفاق بیفته خدا رو چه دیدی! بقول دوستمون : با کریمان کارها دشوار نیست....)
    الهی و ربی من لی غیرک...
    یا علی التماس دعا
  • امیرحسین محمودپور
  • سلام...

    السلام علیک یا من بزیارتة ثواب زیارة سیدالشهدا یرتجی...

    با غزلی بروز و پذیرای شما!
    سلام.می تونیم این خسته بودن هایی که گفتید در وجود اطرافیان و خودمون مشاهده کنیم.عالی بود.
    یا علی
  • ×آشنای غریب×
  • سلام دوست گرامی به نظرم خداخیلی دوست داره که میخواد هی صداتو بشنوه آخه خدادوست داره اونی که دوسش داره زیاد صداش کنه زار بزنه پیشش تاوقتی مصلحت دید خواستشو برآورده کنه.
    من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین
    از احتمال فاجعه، از آخرالزمان !

    آقا اجازه ! سنگ شدم، مانده در کویر
    باران بیار و باز بباران از آسمان

    باشد! صبور می شوم اما تو لااقل
    دستی برای من بده از دورها تکان ...



    یاعلی
    خدایا گفتم : خسته ام
    گفتی : لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ
    از رحمت خداوند نومید نشوید (زمر/53)


    یاعلی
    سلام علیکم
    امکان نداره کسی مدتی در خانه خدا التماس کنه وهیچی نتیجه نگیره
    محاله
    التماس دعا
  • چشم انتظار ...
  • سلام عرض میکنم خدمت شما دوست گرامی !
    ممنون از حضور نورانیتون

    فردا 25 ذی القعدة روز دحو الارض است _
    این روز یکی از 4 روزسال است که روزه گرفتن در ان جزو روزه های مستحب موکد میباشد_ برای بیشترمطلع شدن از اعمال و ثواب این روز به کتاب شریف مفاتیح الجنان اعمال ذی القعدة روز دحو الارض مراجعه فرمایید
    _ اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

    با دستورالعملی برای پرواز به سوی او ... بروزم و منتظر حضور نورانی شما
    موفق باشی دوست من

    راستی اینم کد لوگوی منه :



    در پناه مهربون مهربونا ...
    التماس دعا
  • سبز علو یان
  • فقط جهت اطلاع!!!دکتر خنده دار نیست؟

    سلام دکتر

    این روزها کم پیدا شده ای. دراخبار ازتو حداقل ممکن رامی گویند

    اما دکتر !

    آنقدر ها هم کم پیدا نیستی در سیما!

    تمام گزارش های" فقط جهت اطلاع" را تو پر می کنی!

    می گویند می خواهند جنبه آدمها را برای انتقاد و شوخی بالا ببرند، تا فرهنگ سازی کنند این را، طول می کشد

    پس علی الحساب با جنبه ترین و بی ادعا ترین مسئول را انتخاب کرده اند. تو که نارا حت نمی شوی، نه؟!....ادامه مطلب را بخوانید.
    سلام دوست عزیز
    امیدوارم که حاجت رواشی.
  • لاله های زهرا
  • سلام خدا قوت

    وبتون زیباست...به خودت قسم ... خدایا منم خسته شدم...خسته ی خسته...خسته ی خسته....

    با "شیمیایی مومیایی نیست" به روزم..تشریف بیارید...
  • سبزعلویان
  • امام خامنه ای ، امام علی (ع) نیست ؛ امام سید علی است "

    امام خامنه ای ، امام علی (ع) نیست ؛ امام سید علی است " ؛ چون علی (ع) هم جانشین بود برای رسول الله(ص) هم دامادش بود و هم پسر عمویش . یعنی تمام نسبتهای ممکن را داشت ولی آقای ما فقط جانشین حضرت روح الله است و بس یعنی نه نسبت سببی دارد و نه نسبت نسبی . ادامه مطلب را بخوانید.
    سلام بزرگوار

    قرار نیست کسی جواب رو بیاد بهت بگه

    جوابا رو یه جا ثبت می کنن

    به موقع که خودش صلاح می دونه بهت می ده

    یا این دنیا
    یا ذخیره برا آخرتت

    التماس دعا
  • قلم دانش آموز
  • یا رب الحجه بحق الحجه اشف صدر الحجه بظهور الحجه...[گل نرگس]
    بسم رب المهدی (عج)
    و سلام نام خداست...
    آه از این چشم های بی لیاقت... شما باشید و ما شما را نبینیم!؟ آه از این دل بی لیاقت... شما غریب باشید و ما را غم نباشد!؟ آه از این همه بی غیرتی...
    شما « هل من ناصر » بگویید و ما این همه کر!؟
    چند جمعه مانده تا لایق شدنمان ارباب؟
    برای بیداریمان دعا می خوانید دلشکسته ی من؟
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر...

    بزرگوار این دو هدیه ناقابل تقدیم به شما از طرف برادر کوچیک و دلسوخته ی شما...

    این کد رو در ابتدای ویرایش قالب خودتون در صورت تمایل قرار بدید...


    _wpro_href=" http://www.ghalamedaneshamooz.blogfa.com/">" http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/khamenei313/khamenei313.1.gif" alt="العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان">


    این کد رو هم در تنظیمات وب خودتون قرار بدید...



    ان شالله که مورد پسند شما و مورد قبول حضرت ولی عصر (روحی فداه) قرار بگیرد.
    خیلی التماس دعا...
    یاعلی.
  • غروب لاله ها
  • اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک.

    منتظرحضورتون هستم.

    یــــــــــــاعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
  • جا مانده از قافله
  • سلام برادر !
    معذرت میخوام اگه همیشه خبرتون نمیکنم !
    گاهی وقت نمیکنم !
    همینکه اعتراف داری معلومه نظر خاص خدا و ائمه بهت رسیده ! ولی انشاالله نظر خاصترشون بهمون برسه ! یا علی !
    گرت هواست که معشوق نگسلد پیوند / نگاه دار سر رشته ، تا نگه دارد !
    اونا دستامونو گرفتن ! این ماییم که دستمونو از دستشون بیرون میکشیم !
    یا علی !
    سلام
    البته حرفتون کاملا درسته انشاا.. کارو اعمالمون اونی باشه که خدامیخواد.
    ممنون از حضورتون.
    موفق باشید.التماس دعا.
    خدا بهت حوصله بدن، حوسله مهم نیست
    چه رمزی بین مکه و کربلاست و چه رازی بین ذیحجه و محرم.

    مگر حج حسین علیه السلام چه حجی است که سعی آن در مکه و صفای آن در کربلاست.


    سلام بر حسین

    ان شاالله کربلا
    یاعلی
    سلام
    آپم ومنتظر حضورگرمتون.
  • لاله های زهرا
  • سلام

    ""یکبار دیگرسلام شلمچه" به روزم...تشریف ...

    دعای عرفه ما رو یادتون نره...دعا...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی