شمع های سوخته

دعام کنید

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۱:۵۱ ب.ظ

نمیدونم چی بگم یا چی بنویسم واقعا نمیدونم.ولی اینو میدونم که خیلی دوست دارم یه دفعه ی دیگه قسمتم بشه برم منطقه اگه بطلبن.خیلی دوست دارم برای یه مدت طولانی از شهر و خونه دور باشم.از همه کس و همه چیز دور باشم و برم منطقه.

شلمچه-دوکوهه که شبای آروم و قشنگی داره-فکه که وقتی واردش میشی یه حس وحال دیگه ای داری.

از خودم بدم اومده.توی کثافت دارم دست و پا میزنم.

چند وقت پیش داشتم با یکی صحبت میکردم ازش سوال کردم بسیجی هستی؟گفت:نه خوشم نمیاد.

گفتم چرا؟گفت وقتی آدم یه عنوانی رو یدک میکشه باید حرمتشم نگه داره.

همینجوری موندم.گفتم واقعا دمت گرم

ببین یکی بسیجی نیست و اینجوری.یکی هم مثل ما

خیلی خیلی التماس دعا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۱:۵۱ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۱۲)

سلام . خسته نباشید.
انگلیش شاپ
اولین وبلاگ فروشگاه اینترنتی زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی با انگلیش شاپ
مجموعه فیلم های بروز – نرم افزارهای زبان انگلیسی – اموزشی فعال با انگلیش شاپ را تجربه کنید
قیمتهای استثنایی – اشانتیون – اعتماد شعار اولیه انگلیش شاپ
www.american-english.blogfa.com
www.withoxford.blogfa.com
www.english-shop.blogfa.com
Good Luck
  • منتظر ظهور
  • سلام
    خسته نباشید و خداقوت
    با موضوع : سفیانی عصر ظهور به روزم
    حتما بیاین بدرد می خوره
    یا علی با سید علی تا ظهور
    سلام.
    دعاتون کردم.
    مدیون نکنید
    سلام خدا قوت...
    بروزم با:فحش دادن هم لیاقت می خواهد...
    و منتظر حضورت
    یا علی
    سلام ف این چیزا لیاقت میخواد که ما یعنی خود خودم ندارم .انشاا.. امسال قسمتت میشه برادر.
    التماس دعا
    چه خوش است روزگاری

    که صبا خبر رساند

    که امیر عشق ... مهدی

    زسفر رسیده باشد


    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاعلی
  • منتظر ظهور
  • سلام
    خسته نباشید
    به روزم با موضوع :
    نقش دوست در سرنوشت انسان
    یا علی با سید علی تا ظهور
    با سلام خدمت شما...
    به روزم با: ختم جمعی قرآن کریم در سال 1390
    و منتظر حضور گرم شما
    یا زهرا(س)
    سلام خدا قوت
    به روزم با: آرام نباشید...چرا که شما یاران باوفای مهدی(عج) هستید
    منتظر حضور گرم و نظر ارزشمندتون
    یا زهرا(س)
    سرخوش آن عیدی که آن بانی نور
    ازکنار کعبه بنماید ظهور

    قلبها را مهر هم عهدی زند
    از حرم بانگ انا المهدی زند

    دلتان به نور لطف خدا منور
    مشام جانتان به شمیم بهار معطر
    لطف روزگار بر ایامتان مقرر

    ان شاالله ظهور مولامون حضرت مهدی (عج) و پیروزی مسلمانان بحرین

    ان شاالله کربلا
    یاعلی
    سلام
    خسته نباشید
    به روزم با موضوع : حاضرم به خاطر حجابم کشته شوم
    یا علی با سید علی تا ظهور
    باز خدا رو بخاطر این حس و حالتون شکر کنید. خود این احساس خیلی ارزشمنده، اگه یکی مثل من بودید که نه ........... و نه....... ! پس من چی باید بگم؟!!

    ممنون از یادآوریتون......
    یارب الحسین بحق الحسین
    اشف صدر الحسین بظهور الحجة
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی