شمع های سوخته

حجاب

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۳۶ ب.ظ

خواهرم
در این باران سهمگین نگاه
چتر حجاب را محکم نگه دار



ب
ا حال نوشت:
توی مترو بودیم،یه وقت دیدیم یکی از بچه ها هم اومد توی مترو،داشتیم حرف میزدیم که یه هو دیدیم این رفیقمون رفت جلوی زنی که روبروش بود و گفت خانوم من از رنگ رژ لبتون خوشم نیومد لطفا عوضش کنید.آقا ما رو میگی مونده بودیم.شوهر اون خانوم وقتی اینو شنید شروع کرد به بد و بی راه گفتن که آی..........
این دوستمونم خیلی آروم رو کرد به شوهر اون خانوم و گفت اگه میخواست برای تو خودشو آرایش کنه تو خونه میکرد ولی وقتی اینجوری میاد بیرون برای من و امثال من میاد.
یارو هم وقتی اینو شنید هیچی نگفت،هیچی
سایت وعده دیدار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۳۶ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۱۸)

  • خادم الشهدا ( خاکیان خط شکن)
  • سلام
    در یک کلام زیبا بود

    اگه اشتباه نکتم این مطلب از زبان حال یک شهید هست

    یا زهرا
  • جا مانده از قافله
  • سلام
    مطلب خیلی خوبی بود ؛ امیدوارم گوش شنوایی پیدا بشه تا بی حیایی ها بیشتر از این رواج پیدا نکنه .
    اینم یه بند شعر ، تقدیم به توی شیعه :
    شیعه مرتضی علی عمر هدر نمی کند
    از لحظات زندگی صرف نظر نمی کند
    راه امیرمومنان راه خداست بی گمان
    شیعه به راه دیگران هیچ نظر نمی کند
    ×××
    یه بندشم به افتخار بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها :
    و الله امیـــــــــــــــر مومنان است علی
    اندر دل شیعیان نهان است عــــــــلی
    بین همه اسماء “علی”است “عظیم”
    هر آنچه خــدا گفت همان است علی
    سلام دوست عزیز این مطلبت جالب نبود میشه جای اینکه شوهر اون خانوم رو به لج بازی انداخت آروم تر امر به معروف کرد حتی اگر این کار رو یه شهید انجام داده باشه
    یا علی مدد
    باسلام
    با تشکر از حضور گرمتان
    مطلب بسیار درستی است.اینان خود را برای دیگران آرایش میکنند و بدتر از آنها شوهرانشان هستند
    در پناه حق باشید
    بسم رب شهید

    سلام

    ممنونم از شما

    همینطوره که می فرمایید.
    موفق باشید
    سلام
    اسلام و حجاب اگر قرار باشد اینطور معرفی شود اصلا نمی تواند صراط مستقیم باشد
    اسلام دین محبت و مهربانی استو این برخورد در شأن ما نیست
    متأسفم
    سلام با مطلبی با عنوان کربلای 5 به قلم جانباز شهید سردار حاج احمد سوداگر در خدمتتان هستم . لطفا تشریف بیاورید . نظر یادتون نره
  • چشم انتظار ...
  • بـــــــسم رب الـــمهـــــــــــــــدی

    همیشه باید مراقب سه چیز باشیم : وقتی تنها هستیم مراقب افکار خود، وقتی با خانواده هستیم مراقب اخلاق خود و زمانی که در جامعه هستیم مراقب زبان خود

    با سلام خدمت شما بزرگوار
    ممنونم از حضور گرم و لطفتون
    وبتون خیلی عالیه
    اجرتون با امام زمان ان شاء الله
    از شما دعوت می کنم به وبلاگم تشریف بیارین
    عنوان آخرین مطلب :
    دل نوشته ای از بوی آشنای کربلای ایران
    http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

    در پناه امام زمان باشین ان شاء الله
    در جوار امام رضا (ع) دعاگو هستم
    در پناه مهربون مهربونا...
    التماس دعا
    سلام علیکم
    حرف حساب است، بعضی ها را باید این گونه تنبیه کرد.
  • امام را دعا کنید
  • یا مهدی
    میتوانستی ای کاش از من سراغی بگیری
    میتوانستی ای کاش از من شهیدی بسازی
    مطلبتون زیبا بود
    با مطلبی برای امام زمان-عج-به روزم
    تشریف بیارید.
    حجاب زیباست، اما زیبایی نیست...!
  • علی اسماعیل نیا
  • سلام
    من علی هستم از ردپا و در زمینه جنگ سایبری فعالیت میکنم.
    از وبلاگتون دیدن کردم. واقعا وبلاگ خوبی دارید و به برکت آقا امام زمان بهتر هم خواهد شد.
    به منم سر بزنید و اگر خوشتون اومد من رو لینک کنید.
    برای سلامتی آقا امام زمان(عج) و امام خامنه ای صلوات...
    التماس دعا
    سلام
    خیلی قشنگ بود!
    با اینکه این ماجرا رو قبلا هم شنیده بودم ولی تصور نمی کردم کسی تو دوره زمونه ما باشه که اینقد جسارت و احساس مسئولیت داشته باشه که چنین کاری رو انجام بده
    خدا انشالله به هممون توفیق امر به معروف و نهی از منکر صحیح و سازنده رو بده
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج
    باسلام به شما همسنگر و همفکر گرامی
    وبلاگ خیلی خوبی داشتی
    امیدوارم تا ظهور آقا امام زمان خداوند از ولی مان امام خامنه ای حفاظت کند...
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی آدرسش اینهwww.khameneigolpa.blogfa.comحتما نظر هم یادت نره
    خوشحال میشم وبلاگ منا با اسم (حامیان امام خامنه ای در گلپایگان ) لینک کنی اگه لینک کردی به منم خبر بده تا شما دوست عزیز رو من لینک کنم.
    (الهم احفظ قائدنا امام خامنه ای)
  • خرابات گریه
  • ســــــلام و مشـــــــــــــــــتاق دیـــدار ...
    .
    .
    .
    .
    .
    خدا نصیب "گبر" و "یهود" و "نصارا" هــــــــم نکنه . . .

    مریض داری رو میگــــــــــــــــــــــــــم . . . خیلی سخته . . . .

    مخصوصــــــــــا" اگه مریض ؛ مـــــــــــــــــادر خونه باشه . . . .

    اونم با ۴ تا بچه معصــــــــــــــــــــــــــوم و قــــد و نیـــــــــــم قد . . . .




    التماس دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــا و یا علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مـدد . . .
    سلام وبتون عالیه خیلی دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم
    نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

    http://shahadat4.blogfa.com
    نظر سنجی در مورد رییس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران در وبلاگ جبهه

    http://shahadat4.blogfa.com
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی