شمع های سوخته

الهی خلصنا من الخودم

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۲ ب.ظ
یه چند وقتی بود عکسای قبل رو نگاه میکردم.عکسای زمانی که با بچه ها کوه میرفتیم،عکسای هیئت.یادش به خیر چه دورانی بود.دغدغه های الان رو نداشتم.شبای محرم،چه شبایی بود.زمانی که به سرم زد که یه وبلاگ درست کنم.مطالب اخیرم

وای دارم دیوونه میشم.وقتی این آهنگ هم به گوشم میخوره دیگه بدتر......

اصلا خیلی دلم واسه کوچیکیام تنگ شده.زمانی که همه چی خوب بود.آدم پاک تر،خوب تر........

خلاصه هر چی بود یادش به خیر

شاعر میگه:یاد باد آن روزگاران یاد باد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۰۲ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۱۲)

سلام از وبلاگت خیلی خوشم اومد خیلی قشنگه, خسته نباشی
به سایت ماهم یه سری بزنی خوشحال میشم
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
من سحر هستم،زندگی برایم خیلی سخت شده چون باید خرج یه خانواده رو بدم آخه پدرم دوساله که به رحمت خدا رفته ومادرم هم خیلی مریضه و برادرم ده سالشه و نمی تونه که برای ما کاری کنه و من مجورم خودم خرجمونو بدم.
نمی خوام از راه خلاف و زشت خرجمونو بدست بیارم ولی شما می تونیین از فروشگاه من خرید کنید چون قسمتی از پولی که شمابرای خرید جنس میدین به من داده می شود.
ازتون خواهش میکنم از فروشگاه من خرید کنید حتی یک جنس خیلی ارزان آخه خیلی به کمکتون نیاز دارم
با تشکر
آدرس فروشگاه:http://saharamini.melimarket.com
  • سردار بی سر
  • میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی (ص) امیرلحظات بی پایان نیایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ماه رخشان حیدری خصال حضرت اباالفضل العباس (ع) زینت ‏دهنده سجده‏گاه عاشقان حضرت امام سجاد (ع) برمولایمان حضرت مهدی وهمه شیعیان
    وره روان آن بزرگواران مبارک باد.التماس دعا یا علی
  • زهراسادات
  • چند سال دیگه هم به حال امروزت غبطه می خوری!
  • دوستدار شهدا
  • سلام خوبی
    این ایام را به شما تبریک عرض میکنم
    یک کار فرهنگی راه اندازی کرده ام که نیاز به همکاری شما هم دارم -توضیحات به شرح ذیل است.



    سلام.یامهدی(عج) را به شماره زیر پیامک کن برات پیام درباره شهدا،آقامون امام زمان،رهبری عزیز،مناسبتی و...میاد.ضمنا پیامها رایگان هست؛به دوستان وبی هم معرفی کن تا شرکت کنند.اگر میشود داخل وبلاگت هم یه جایی قرارش بده تا دوستان استفاده کنند.
    30002240404030
    (یاوران مهدی)

    منتظر جواب شما هستم
    باتشکر
    التماس دعا
    سلام


    تا حالا به گردش زمین توجه کردی که برا چیه؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!

    زمین به دور خودش چرخ میزند تا که
    نشان دهد به سماوات کربلا دارد

    میلاد سرداران کربلا مبارک باد

    یاعلی
    سلام اعیادشعبانیه بر شما مبارک باشد
    سه گل روییده اندر باغ احساس،
    گل سوسن گل لاله گل یاس،
    گل اول که ماه عالمین است،
    عزیز فاطمه نامش حسین است
    ،گل دوم نگر غرق است در فضل،
    امید مرتضی نامش ابوالفضل،
    گ
    رمین سجاد باشد
    سلام
    به قول حاج منصورارضی
    ما داریم با حسین حسین پیر میشیم
  • سید عارفان
  • سلام
    ممنونم که به ما سر زدید

    در این روزهای خوب و بزرگ دعا برای فرج آقا فراموش نکنیم و مسلمانان جهان همه با هم دست به آسما بگیریم و دعا کنم اللهم عجل لولیک الفرج
    سلامتی آقا امام زمان و تعجیل در فرج صلوات


    راستی در طرح پیامکی فرهنگی ما شرکت کردی؟
    اگر شرکت نکرده ای به وب سایت بیا و عکس اول صفحه را بخوان و شرکت کن
    سلام دوست عزیز
    متن بسیار زیبایی بود
    آیت الله وحیدخراسانی فرمودند:اعمال زیر را درشب نیمه شعبان انجام دهیدو دیگران را آگاه کنید
    1-قرائت سوره یس و هدیه آن به امام عصر
    2-قرائت زیارت آل یس
    3-دعای فرج رأس ساعت 11شب
    لطفا نشر دهید
    منتظر حضور سبزتان
    یازهـــرا
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی