شمع های سوخته

العبد

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۴۵ ب.ظ

یک روز به خدا گفتم بیا دنیا رو تقسیم کنیم

آسمون مال من،ابراش مال تو

دریا مال من،موجاش مال تو

خورشید مال من،ماه مال تو

خدا لبخندی زد و گفت:

تو بندگی کن همش مال تو

حتی من

دنبال نوشت:الهی و ربی من لی غیرک

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۴۵ ب.ظ
  • مهم نیست...

نظرات  (۵)

  • قلم دانش آموز
  • سلام. خدا قوت

    موفق باشید

    التماس دعا. به امید ظهور.
    یاعلی ع
  • سید عارفان
  • سلام
    سلام
    چه طوریا؟
    نه خسته
    به بچه ها بگو مارو تو اعتکاف دعا کنن
    محتاج دعاشونیم

    یا علی
    سلام و خدا وقت.
    چنین مضمونی را در روایات داریم که من کان لله کان الله له.
    هر که برای خدا شد خدا برای او خواهد شد.

    التماس دعا
    سلام
    زیبا بود
    با از خوشگذرونه پرسیدن :

    دوکوهه کجاست ؟
    بروزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی